Показать сообщение отдельно

Старый 07.11.2007, 17:48   #15
BOT Gogorigo
I CAN BE A SPAM BOT
 
Аватар для Gogorigo
 
Регистрация: 08.09.2007
Адрес: All world...
Сообщения: 477
Gogorigo имеет весьма неплохую репутацию в здешних краях
Вес репутации: 37
Отправить сообщение для  Gogorigo с помощью ICQ
По умолчанию

Flamewar, информация неверна. По крайней мере по своему опыту и по описанию абилки не могу сказать, что происходит так, как ты говоришь.

Вот выдержки из ее полного описания:
"Taunt is a single target debuff that costs 0 Rage. It generates enough threat to equal that of the person that currently has aggro and forces the target to attack the taunting Warrior for 3 seconds. It has a 10 second cooldown and can be resisted. It does not trigger a global cooldown."

и далее

"Taunt is one of the most crucial tools a Main Tank Warrior has. It makes controlling aggro in group combat much more manageable. Taunt will set the Warrior's threat level to equal the person who has aggro as well as forcing the target to attack the Warrior for 3 seconds. Once you get the aggro from an other player you will keep the aggro no matter if your taunt abilitiy allready expired or not. e.g. You are on the same aggro level as the one you taunted the mob from. In order to regain aggro from the one who taunted you will have to make 110% aggro

Here's a scenario:

A Warrior (1) has 1000 points of threat on a mob. An other Warrior (2) taunts the mob and has 1000 ponts of threath himself, but the mob is forced to attack Warrior (2). If Warrior (1) wants to regain threat he needs to gain 1100 points of threat in order to have aggro."

То есть тут сказано по сути следующее: таунт не только дает агро (т.е. по сути заставляет моба атаковать вас), но и дает столько же трита, сколько его было у предыдущей цели. И при этом уже предыдущая цель должна набрать 110% трита для срыва агро, а не наоборот, как ты сказал.
__________________
Маленький танчег
Gogorigo вне форума   Ответить с цитированием